adhdfrida

Verkligen på tiden

Av Frida Schneider - 2023-05-22 12:30

Nu är jag äntligen tillbaka i bloggen!  Det var inte meningen att det skulle dröja så länge!

 

 Jag vill ju uppdatera bloggen så mycket som möjligt också för att jag vill skriva av mig och dela med mig! 

 

 

Sorry att jag inte ser superfräsch ut jag har fått munsår! Som tur är hade jag munsårsalva kvar men jag ska strax till apoteket och köpa ny salva så jag vet det räcker!

Om jag ska se det positiva så var är det bra att jag redan har börjat behandla då läker det fortare och blir inte lika mycket munsår, om man smörjer in varanan timme med vectavir i 4 dagar så tidigt som möjligt så är det värsta över i allafall!

 

Nu har jag beställt nya kristaller på nätet förra söndagen och paketet kom redan  i tisdags så det gick fort!

4 rökkvarts 4 ametist 4 bergskristall , ametist och bergskristall köpte jag 2 olika sorter 2 av varje sort!

 

  Såhär ser dom ut ! Jag älskar kristaller!

 

Ha det gött nu och kram på er!


 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards